Nordsjællandske Bivenner

Du er her: Hjem > Medlemsservice > Fælles indkøb
menulink

Fælles indkøb

Vi afventer myndighedernes godkendelse af passende lægemidler og kan ikke love gratis udlevering af myresyre og oxalsyreblanding til varroamide-bekæmpelse, typisk i hhv. august og slutningen af november.

Foreningen arrangerer rabatindkøb i Bihuset fire gange i løbet af sæsonen.

Tidspunkterne annonceres på hjemmesiden under Aktiviteter i NBV regi.

Medlemmerne får desuden detaljeret besked om dette gennem e-mails.

OBS
Alle glasindkøb skal bestilles med levering til privatadresse.
 Foreningen foretager IKKE fælles indkøb af glas, og der kan ikke bestilles glas i forbindelse med rabatindkøb.
Hvis begynderpakke bestilles til levering, skal det være til privatadresse.

 

« forrige  |   top  |   næste »

Powered by CMSimple | Template by CMSimple | Login